10 Wskazówki po sprzedaży:
1. Umieść swoją markę/ nazwę firmy wyraźnie na drzwiach.
2. Bądź dostępny 24 godziny na dobę przez telefon, e-mail, czat lub WhatsApp.
3. Zaoferuj bezpłatne inspekcje właścicielowi drzwi. Udziel porad dotyczących napraw.
4. Przed rozpoczęciem naprawy upewnij się, że masz pisemną zgodę. Łatwiej jest potem uzyskać zapłatę.
5. Zadbaj o 100% wygląd na miejscu: czysty van serwisowy z nazwą firmy. Mechanicy w "uniformie". Bądź na czas!
6. Zabezpiecz teren za pomocą taśmy lub ogrodzenia. Pracuj bezpiecznie i przestrzegaj przepisów CE.
7. Wyszkol swoich mechaników, aby byli ambasadorami na miejscu: Rozwiązywanie problemów i up-selling!
8. Naprawa to najlepsza okazja do nowego biznesu: nowe drzwi, konserwacja.
9. Spraw, aby Twoja wizyta była efektywna. Stwórz bazę danych drzwi, abyś znał potrzebne części zamienne.
10. Kontynuuj działania!!! Po naprawie zadzwoń do klienta, aby sprawdzić, czy jest zadowolony. To pokazuje, że naprawdę dbasz o jakość swojej pracy!
Czy naliczasz godną stawkę godzinową za swoje usługi?
Porady, dzięki którym unikniesz nieporozumień z klientami.
Obejrzyj wiadomośćDowiedz się o najczęstszych powodów wezwań serwisowych, aby poprawić swój biznes!
Obejrzyj wiadomośćCzy chciałbyś otrzymywać nasz biuletyn? Subskrybując nasz biuletyn, będziesz otrzymywać informacje o wszystkich naszych nowościach, ofertach i nowo oferowanych produktach.