Porady posprzedażowe: Top 5 wezwań serwisowych

01-12-2025

Oto top 5 powodów, dla których właściciele drzwi wzywają do serwisu lub naprawy:

1.    Panel uszkodzony.

2.    E-operator awarii.

3.    Sprężyny skrętne niewyważone/pęknięte.

4.    Linka zerwana / zużyta.

5.    Układ gąsienicowy/rolkowy.

Wszystkie części zamienne do wszystkich marek można znaleźć na stronie IDD-Parts.

Wskazówka: Podczas wizyt konserwacyjnych podejście "Wymień zanim się zepsuje" pozwala zaoszczędzić użytkownikowi końcowemu niespodziewanych dodatkowych kosztów!

Porady posprzedażowe: Top 5 wezwań serwisowych

Więcej produktów

Porady po sprzedaży: Twoja stawka godzinowa

01-12-2025

Czy naliczasz godną stawkę godzinową za swoje usługi?

Porady, dzięki którym unikniesz nieporozumień z klientami.

Obejrzyj wiadomość

Porady posprzedażowe: Usprawnij swój biznes

01-12-2025

Wskazówki, jak wyróżnić się na tle konkurencji.

Obejrzyj wiadomość

Czy chciałbyś otrzymywać nasz biuletyn? Subskrybując nasz biuletyn, będziesz otrzymywać informacje o wszystkich naszych nowościach, ofertach i nowo oferowanych produktach.